Pliki do pobrania
Logo HR
Informacje o logo HR (.docx)
Delegacja krajowa
1.
Druk delegacji krajowej (od 01.2018) (.pdf)
2.
Informacje dodatkowe przy wypełnianiu delegacji (.pdf)
3.
Umowa o używanie pojazdu prywatnego do celów służbowych, w podróży służbowej lub innej podróży odbywanej w celu realizacji określonych zadań na rzecz PW – pracownicy (.docx)
4.
Umowa o używanie pojazdu prywatnego do celów służbowych, w podróży służbowej lub innej podróży odbywanej w celu realizacji określonych zadań na rzecz PW – doktoranci/studenci (.docx)
5.
Ewidencja przebiegu pojazdu – rozliczenie do umowy o używanie pojazdu prywatnego do celów służbowych (.doc)
Umowy
Od dnia 30.09.2021 r obowiązuje nowe Zarządzenie nr 87/2021 Rektora PW (.docx) dot. UCP.
Poniżej komplety dokumentów do najbardziej popularnych umów, pozostałe formularze można pobrać ze strony PW link.
- Umowa zlecenie (.docx)
- Umowa o dzieło z prawami autorskimi (.docx)
- Umowa o dzieło bez praw autorskich (.docx)
UWAGA! – Od 1 stycznia 2021 r. Politechnika Warszawska musi informować ZUS o zawarciu każdej umowy o dzieło z osobą niezatrudnioną na umowę o pracę na Politechnice Warszawskiej. Umowy o dzieło zawarte od 1 stycznia 2021 r. trzeba wykazać w nowym formularzu RUD (Zgłoszenie umowy o dzieło). Należy go złożyć do ZUS w ciągu 7 dni od zawarcia umowy o dzieło. Poniżej wzór:
Wzór formularza ZUS RUD (.pdf)
Pracownicze Plany Kapitałowe
W związku z przystąpieniem Politechniki Warszawskiej do pracowniczych planów kapitałowych wszystkie osoby w wieku 18-55 lat zatrudnione na Politechnice tylko na podstawie umowy zlecenie, w tym doktoranci zostają objęci PPK.
Osoby powyżej 55 roku życia mogą dobrowolnie przystąpić do PPK składając poniższy formularz:
deklaracja dobrowolna 55-69 lat (.docx)
Osoby objęte automatycznie PPK w każdej chwili ma prawo do rezygnacji z dokonywania wpłat do PPK składając poniższy formularz:
rezygnacja z uczestnictwa (.docx)
Więcej informacji na stronie: https://www.pw.edu.pl/pw/Pracownicy/Pracownicze-Plany-Kapitalowe
Recenzje
Recenzję wypełnia się obecnie jako formularz w systemie APD.
W przypadku prac utajnionych proszę o zgłoszenie się do dziekanatu.
Bezpieczeństwo i Higiena Pracy
- Zarządzenie Dziekana Wydziału Chemicznego z dnia 27 sierpnia 2018 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa osób i ochrony mienia, przebywania osób w obiektach Wydziału Chemicznego, zasad przechowywania kluczy i udostępniania kluczy do pomieszczeń oraz działań w sytuacjach awaryjnych (.pdf)
- Zasady funkcjonowania obiektów Wydziału Chemicznego w dniach wolnych od pracy oraz zasady składania wniosków o wyrażenie zgody na przebywanie w obiektach Wydziału (.pdf)
-
Instrukcja bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej obowiązująca na Wydziale Chemicznym Politechniki Warszawskiej (.pdf)
:
- Zasady i sposób zbierania i eliminacji odpadów niebezpiecznych na terenie Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (.pdf)
- Zasady i sposób postępowania w trakcie pracy ze związkami wysokoenergetycznymi (.pdf)
- Zasady i sposób postępowania w trakcie pracy ze związkami glinoorganicznymi (.pdf)
- Zasady i sposób przechowywania w laboratoriach odczynników chemicznych mogących stwarzać niebezpieczeństwo pożaru (.pdf)
- Zasady i sposób udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej na terenie Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej (.pdf)
- Zasady przebywania studentów w obiektach i pomieszczeniach Wydziału Chemicznego (.pdf)
- Oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem nr 3/2018 Dziekana Wydziału Chemicznego (.pdf)
- Instrukcja postępowania w celu uzyskania refundacji kosztów zakupu okularów lub szkieł (soczewek) kontaktowych (.docx)
-
Zarządzenie nr 3/2021 Kanclerza Politechniki Warszawskiej z dnia 16/02/2021
W sprawie określenia sposobów postępowania w przypadkach wystąpienia zagrożeń w obiektach i na terenach Politechniki Warszawskiej
Ochrona Przeciwpożarowa
1.
Decyzja Dziekana w sprawie zorganizowania i przeprowadzenia ćwiczeń z zakresu ewakuacji budynków (.pdf)
2.
Instrukcja postępowania na wypadek zagrożenia dla Gmachu Chemii (.pdf)
3.
Instrukcja postępowania na wypadek zagrożenia dla Gmachu Technologii Chemicznej (.pdf)
4.
Prezentacja PPOŻ dla Gmachów Wydziału Chemicznego (.pptx)
5.
Instrukcja Bezpieczeństwa Pożarowego dla Gmachu Chemii (.pdf)
6.
Charakterystyka środków gaśniczych znajdujących się na wyposażeniu Wydziału Chemicznego (.pdf)
7.
Skrypt ze szkolenia z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i ewakuacji podczas pożaru (.pdf)
8.
Instrukcja bezpieczeństwa Pożarowego dla Gmachu Technologii Chemicznej wraz z Pawilonem Technologicznym (plik pdf) (.pdf)
9.
Oświadczenie o zapoznaniu się z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego dla Gmachu Technologii Chemicznej wraz z Pawilonem Technologicznym (.docx)
Materiały promocyjne
Papier firmowy Wydziału
UWAGA! Do prawidłowego działania papieru firmowego wymagane jest zainstalowanie czcionek Radikal WUT i Adagio Slab. Aby je zainstalować należy:
1. Kliknąć:
Radikal WUT (.otf)
i kliknąć "Otwórz" na pojawiającym się okienku z decyzją co zrobić z plikiem.
2. Na okienku z demonstracją czcionki kliknąć po lewej na górze w "Zainstaluj".
3. Poczekać aż zniknie nowe okienko ze środka z paskiem postępu "Instalowanie" i zamknąć okno z demonstracją czcionki.
4. Kliknąć:
Adagio Slab (.otf)
i powtórzyć powyższe operacje dla drugiej czcionki.
1.
Papier firmowy polski (.docx)
2.
Papier firmowy angielski (.docx)
3.
Papier firmowy polski (firmowy tylko na pierwszej stronie, dalej szersze marginesy, uwaga - sekcje) (.docx)
4.
Papier firmowy polski (od drugiej strony inny nagłówek i brak stopki, uwaga - sekcje) (.docx)
5.
Papier firmowy angielski (od drugiej strony inny nagłówek i brak stopki, uwaga - sekcje) (.docx)
6.
Uroczysty papier firmowy (.docx)
Papier firmowy z adnotacją "uwaga - sekcje" posiada osobne stopki i nagłówki dla sekcji w Wordzie. Po zakończeniu pisania na pierwszej stronie trzeba przejść na następną i zacząć tam pisać (Można też sprawdzić, gdzie jest koniec sekcji pokazując znaki drukarskie). Pisanie jednym ciągiem spowoduje, że wzór z pierwszej strony przeniesie się na drugą stronę.
Wzór prezentacji
W poniższych wzorach należy po dodaniu slajdu kliknąć na nim prawym przyciskiem i wybrać "Układ", aby zmienić typ slajdu z zachowaniem stylu WCh-PW.
1.
Wzór prezentacji polski (.pptx)
2.
Wzór prezentacji angielski (.pptx)
Wzór stopki e-mail
Poniżej można pobrać (lub otworzyć) plik zawierający wzór sugerowanej stopki e-mailowej w wersji polskiej i angielskiej - do skopiowania do programu pocztowego. Aktualizacja z czerwca 2020.
Wzór stopki e-mail - polski i angielski (.docx)
Tła do komunikatorów (np. Teams)
Tła do komunikatorów (zbiór spakowany) (.zip)
.
Materiały promocyjne - znak Wydziału
Do użycia w materiałach promocyjnych, w prezentacjach, posterach, itd.
Polski - szafirowy:
Polski - słoneczny:
Polski - grafitowy:
Polski - czarny:
Polski - biały:
Angielski - szafirowy:
Angielski - słoneczny:
Angielski - grafitowy:
Angielski - czarny: